teisipäev, 29. november 2011

29. päev, 17. nov. Esimesed eestlased

A: Lahkume Muang Singist tagasi Luang Namthasse, et sealt võtta järgmisel hommikul buss Luang Prabangi. Näljatunne kõhus, suundusime oma lemmikusse Papaya restorani, kus istusid kaks valget. Kui mees küsis, kust me pärit oleme, mõtlesin, et tegu on kas eestlase või soomlasega. Ja tuligi nii välja, et pärast kuu aega reisimist kohtasime esimesi eestlasi Heitit ja Maaret. Ühinesime nende lauda ja nautisime toredat õhtusööki.

L: Lisan juurde, et nende reisi kogupikkus oli 3 nädalat ja tulnud olid nad Põhja-Taist ning liikusid edasi lõunasse kuni Laose pealinnani Vientianini, kust pidid lendama edasi Singapuri ja sealt tagasi Eestisse. Ümbruskonda olid nad nagu meiegi avastanud rattaga, ainult et jõudnud kaugemate kohtadeni välja, kuhu viimased riietumistrendid pole veel jõudnud (naistel ülakeha katmine). Tõesti on tore kohata eestlasi, kes samamoodi seljakottidega omal käel ringi reisivad. Heitil ja Maarel on ka blogi – heitih.blogspot.com.