laupäev, 18. veebruar 2012

103. päev, 30. jaan. El Calafate


A: Väike põige Tšiilisse on läbi ja oleme tagasi Argentiinas. Resideerume kuulsas turismilinnas El Calafates. Linna lähistel on mägede vahel ilus liustik, mida kavatseme homme vaatama minna, kuid täna puhkame.

Ilusad vaated küll Tšiilis vaadatud, kuid see jättis hea matsu rahakotile. Nimelt on Tšiili väga kallis, isegi kallim kui Argentiina. Ja rääkides Argentiina hindadest, siis üldse ei saa aru, mis siin toimunud on ja miks kõik nii kallis on. Kallim kui Eestis, aga arvatavasti sama mis Soomes.

Näiteks 1,5 pudel vett maksab alates 15 kroonist (ma olen veel krooni-inimene). Tavaline odavaim sai 30 krooni (millest nad seda teevad, ei tea, kullast vist). Samas vein maksab siin 18 krooni. Järeldus: mitte süüa, vaid juua! Aga kui tõsiselt rääkida, siis tõesti, Aasias sai 50 eeki eest terveks päevaks sööduks. Siin üle kolme kuu oleme võtnud nõuks ise süüa teha. Ja ma ei ütleks, et see odavam oleks kui osta mingi odav pitsa. Ühesõnaga, poeskäik on TRAUMA! Ning millised hinnad on vaatamisväärsustel? 300-500 eek pileti eest ja umbes sama palju bussi eest, mis sind sinna viib. Seetõttu oleme otsustanud oma Tšiili-Argentiina reisi lühendada ja põgeneda Boliiviasse inglise keele õpetajateks. Siiski mul väike lootus on, et põhja pool on veidi odavam ja Argentiina näitab ka oma teist poolt. Kuigi sisimas ma seda üldse ei usu.


L: Kohtame oma hostelis taas rootsi paarikest, kellega vahetame ka siin infot, mida oleme piletihindade jm  kohta kogunud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar