esmaspäev, 20. veebruar 2012

108. päev, 4. veebr. El Chalten. Matk Lago Torre liustikujärveni

L: Hommikul olen eelmisest matkast endiselt väsinud ja lihased valutavad. Pärastlõunal võtan ennast kokku ja kell 15.20 astume seekord koos Annaga 6-tunnisele matkale teise mäe juurde liustikujärve nimega Lago Torre äärde. Tegu on number 2 kuulsaima matkateega El Chaltenis. Seekord olen alguses parajamalt riietunud ja mul ei hakka väga palav. Samas esialgu on tee järsem ja meie liikumistempo on palju aeglasem. Annale on see raske ja teeme palju peatusi. Peale 2 tundi jõuame kohta, kust lumine mäetipp paistab. Peale mäega Anna pildistamist lepime kokku, et Anna läheb tagasi ja jätkan teekonda üksi.



Tunni pärast jõuan sihtkohta, kuid selgub, et see on hoopis teine lumine mägi. Mäe liustikult tuleb üle järve kohutav tuul, mis sunnib mind vastu kivi nõjatuma ja pead ära keerates pildistama/filmima. Kükakil kõndides (et tuul ei lükkaks mind vastu ümberringi olevaid teravaid kivisid) liigun tagasi lähedalasuva künka varju. Kuna ma ei jää tehtud videoga rahule, otsustan veel korra proovida. Seekord tõmbab tuul lahti mu seljakoti luku ja vihmakeep ning WC-paber tõusevad lendu. Saan mõlemad kätte, kuid üks kilekott ikkagi lendab minema.


Märkan, et lähedale on kividest ehitatud varjend, kus on 2 inimest ja liigun sinna. Selgub, et need on austraallastest mees ja naine, kes minu kohmitsemist naerdes jälginud. Varjendist saan paremini jäädvustada ebamaist vaadet. Liigun tagasi. Suurte puudega metsa jõudes avastan, et tee on täis mingeid röövikuid, kellest paljud matkajate poolt laiaks astutud. Ilmselt olen ka ise tulles mõne eluküünla kustutanud. Jõudnud teede ristumiskohta, kust ka Annaga möödusime, võtan El Chalteni teise punkti viiva tee, et teha mõned head pildid ka külakesest. Jalad aga on 2-st päevast kõndimisest täiesti läbi ja nüüd olen minagi sunnitud peatusi tegema ja tagasiminek läheb aeglaselt. Taas jõuan hostelisse kell pool kümme õhtul.


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar