kolmapäev, 11. juuli 2012

235.päev, 10. juuni. Hiinlannaga rannas. Lucy sünnipäev


Hommikul olen teel randa, kui minuga liitub samal teel jalutanud tüdruk Hiinast, Shanghaist. Mõtlen, et näe, Hiinas kohapeal ei õnnestunudki eriti kohalikega suhelda, vähemalt siin on võimalus. Rannas meil muidugi rahulikult olla ei lasta, terve kari kohalikke lapsi tuleb ligi. Tundub, et Yinuo (nii on hiinlanna nimi, hääldab seda kui lihtsalt „inu“, 28) sellest ei heitu. Võtab hoopis välja oma hiiglasliku profifotoka ja hakkab pilte klõpsima. 

Eelmisel päeval kuuldut meeles pidades jälgin kohalikke noori mehi ja naisi, kes rannavees hullavad. Ja rannal viina rüüpavad. Yinuo räägib, et kui ta koju tagasi läheks, hakkaksid vanemad kohe teda kellegagi paari panema. Sellises vanuses üksi olla pole nende kultuuris tavaline. 

Mingi hetk leiavad mind rannalt kaks kunstnik-rastat, kes oma teeäärsest poehütist mind juba mitu korda üritanud veenda midagi ostma või tellima. Olen maininud, et ainus asi, mida ma vajan, on Malawi kirja ja piltidega puutaldrik. Kuid siis olen jalga lasknud. 

Nüüd pole mul kuskile põgeneda. Sellise taldriku valmis tegemise eest lepivad nad peale kauplemist 2000 kohalikuga (alla 6 EURO). Sealsamas rannal joonistan neile taldriku kavandi. Ettemaksu 50% maksan hiljem nende putkas ja saan vastu garantiiks ka ühe taiese. „Taldrik saab valmis homme.“

Kui jõuan õhtul „Traditsioonilisse restorani“, siis on seal inglased Peter ja Alice (25), keda olen seal juba korra kohanud. Selgub, et Lucy on läinud hostelisse mind otsima. Saan Lucy kätte ja õhtusöök 5-le võib alata. 5. on Yinuo, kelle kutsusin ka kaasa. Nii tähistame Lucy sünnipäeva.


Ameeriklanna Gina tegemas ühele kanadalannale henna-maalingut


Vabatahtlike nädalavahetus saab läbi ja nad peavad tagasi oma küladesse sõitma

Butterfly Lodge'i rand

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar