kolmapäev, 25. juuli 2012

252.päev, 27. juuni. Öine randumine. Rännak mööda järveäärt


Ärkan peale südaööd sagimise peale – oleme jõudnud taas Malawi rannikule, minu ja Aichah’ sihtpunkti. Inimesed trügivad laeva külgedel olevate paatide peale. Aichah saab esimesele paadile peale, kuid minule enam ruumi ei jätku. Lähen laeva teisele küljele. Võitlen ennast rahvasummas paadile. Aerutame rannale. Saan kuiva jalaga maale. Kohtan Aichah’t – temal nii hästi pole läinud. Paat randus algul vales kohas ja ta on vööni märg.

Leiame kohe rannal külalistemaja, mille omanik meid lahkelt vastu võtab. Kell on 3, kui lõpuks magama saan. Hommikul jätame hüvasti, kuna meie teekond viib eri suundades. Võtan rattatakso, et minibusside peatusesse saada. See on siin ainus ühistransport. Sõidan minibussiga kõigepealt ühte külasse, kus istun ümber teise peale. Kogu tee sõidame Malawi järve ranniku äärt mööda. Tee on korralik asfalt, nagu Malawile kombeks. 

Kella ühe paiku jõuan tagasi Nkhata Baysse. Lähen samasse öömajja, kuhu esimene õhtu – seekord on siin ka mõned inimesed peale minu. Lähen läbi küla teise künka peale, kus asub „Kohalik restoran“. Rasta Kelvin on mind nähes väga rõõmus. Arvas, et ma juba ammu edasi olen reisinud. Kuna mu viimane raamat „The Chosen“ jäi inglastele praamis, ostan talt 1,5 EUR eest 70ndate bestsellerist finantspõneviku „The Billion Dollar Sure Thing“. 

Mina oma kompsudega rattatakso peal




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar