reede, 24. juuli 2015

13. päev, 17. aprill. Äralend. India kokkuvõte



Äralennu öösel saab veel natuke nalja. Nimelt ainus kolmerattaline autorikša, mille ma peatänaval kätte saan, kannab suurt ajalehepakkide hunnikut. Siiski pressitakse mind selle kuhja kõrvale ja ootan huviga, kuhu ajalehed viiakse. Sõidamegi siis ühe värava taha, kus turvamehed vaatavad saadetise ja minu üle ning teevad värava naerdes lahti. Selgub, et värsked ajalehed lähevad ühte luksushotelli.

Peale seda viib rikša mind ilusti lennujaama rahvusvahelisse terminali. Mis, ma peaks mainima, on üks ilusamaid lennujaamu, mida olen kunagi näinud. Lennukivahetus Istanbulis ja juba olengi tagasi Tallinnas.

Mis ma oskan Indiast kokkuvõtteks kirjutada nüüd, 3 kuud hiljem? India oli see, mida ma ootasin. Väga ülerahvastatud. Väga räpane. Palju tänavatel ja kõigis võimalikes kohtades istuvaid vaeseid inimesi. Samas koht, kus inimesed usuvad ja võitlevad parema homse nimel. Riik, mis võib veel kaugele jõuda.

Anjuna rand sai mulle lõpuks armsaks ja kahju oli sealt lahkuda. Kui soovida rannapuhkust mitte-kommertslikus ja soodsas kuurordis, siis on Anjuna kahtlemata õige valik. Eriti kui tahta sinna juurde veel nooruslikku ööelu.

Ma arvan, et kraapisin ainult India pealispinda. Seal on veel palju avastada. Aga praegu ootab mind juba järgmine riik...


Mumbai rahvusvaheline lennujaam


Minu India-reisi lendude marsruut

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar